"Mitt liv som överbegåvad"

Jag känner att jag har hittat min självfrände. En person som förstår. En person som förstår sig på sarkasm. Jag skulle vilja säga att denna någon är min idol. Han bara levererar. Jag tycker om när folk levererar. Och främst tycker jag om människor som klankar på svenskarnas avsaknad av intellekt och självinsikt.

Men sen sitter jag och skäms för att svenskarna inte fattar det geniala i denna människans humor. Jag skäms för alla blåsta människor där ute. Det gör jag sannerligen. Sluta upp med att vara blåsta och obrydda av fritt val. Ni som är frivilligt blåsta (ack det är alldeles för många) kan ju iaf ändra på ers patetiska beteende tillskillnad från dom som har lågt IQ på riktigt.

http://www.1000apor.se/blogs/stureplansvackraste

Det hör väl till vanligt folkvett att om du nu ska spruta skumpa på krogen till ett värde av 10 000 spänn så går du genast till banken nästföljande dag och tar ut samma summa som du sedan skänker till valfri organisation? Det hör väl till folkvettet att göra så? Och du inte tycker att det hör till folkvettet att göra så tycker jag att du på studs springer till närmaste doktor och förklarar att du antagligen har ett IQ under det normala och på studs behöver hjälp att klara av dina dagliga sysslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0