Måste måste måste

Jag måste verkligen gå till systemet idag om det ska bli fylla ikväll. Men jag har liksom ingen lust. För att jag måste. Jag blir så anti när jag måste saker. Nåja, kanske bara ta sig i kragen och gå ut genom dörren för full ska jag bli ikväll. Jag ska vara full och fira mina nya livsval som är grymma. Alla mina nya planer som är fantastiska. Men främst ska jag fira att jag börjar jobba på måndag. Japp, fira. Dock hoppas jag att Nils ska höra av sig NU och säga att han kan gå på systemet. Han är ju ändå liksom inne i stan. Niiiiiiiils, vaaaaaaaaaaaar ääääääääääär duuuuuuuuuuuu?

Jag känner en viss irritation i mitt bröst. Irritationen skaver i mig. Jag känner mig less. Jag känner mig besviken. Jag känner att jag börjar bli less på egoistiska beteenden. Det gör jag verkligen. Främst på människor som inte frågar tillbaka när man frågar hur det är eller hur de har haft det, utan bara pratar om sig själva. Det känner jag mig mest less på. Eller när folk inte gör för andra vad dom vill att andra ska göra för dom. Det är jag också less på.

Less och måste en massa liksom. Vilken lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0