Lydiga fruar.

Lyckades givetvis peta på Kanal 5 just när Outsiders var. Handlade om fruar som tycker det är fullt normalt att underkasta sig en man. Jag lyckades elda upp mig själv och Sara föreslog att jag kanske inte borde titta på den typen av program då jag har en tendens att förvandlas till radikal bitch när jag ser brudar agera offer.

Men sen inser jag, ja det gör jag, att jag har en förjävla lydig "fru" hemma. Idag hade hon praktiskt taget maten klar när jag kom in genom dörren. Och det var ju inte korv och makaroner om bjöds utan det var rökt lax, mathavre med gorgonzola och spenat, en god sallad och tunnbröd. Och erkännas ska ju: Jag gillade det hela! Liksom bli lite uppassad. Men till sanningen hör ju dock att detta inte är ett återkommande fenomen utan mer en engångsföreteelse. Vi delar lika. Vi är jämställda. Iaf nu. När vi var yngre var jag ytterst dominant. Men jag är ju ett år, en månad och sex dagar äldre. Inte konstigt att jag fick storhetsvansinne då liksom.


(Nu ska jag spendera kvällen med att banka vett i Sara som sitter och är kär i halva det Österrikiska (?) landslaget. Inkluderat alla killar med busfrilla sm hon försöker hävda är en cool surfar dude frilla. Nej. Det är det inte. Jag får ju skämmas)

Kommentarer
Postat av: Marina

Är det smör på det där tunnbrödet? Ingen dålig klick, haha. Men det kan du behöva som ska cykla hela sommaren så du inte dunstar bort!

2008-06-18 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0