Låt oss lyssna på electro och hångla.

Gjorde precis en spellista på Ipoden som jag helt enkelt, rätt och slätt, döpte till: Electro. Och allt jag kan tänka är: Åk inte! Stanna kvar! Kan vi inte bara lyssna på electro och hångla hela sommaren? You and me baby? Varför ska du åka för? Vad lockar mer än electro och hångel? Och sen in på småtimmarna kan vi lyssna på lite pop eller rock för att skapa lite omväxling i tillvaron. Skeda varandra och leka med varandras hår typ. Kravlöst som alltid. Men fint.

Men du åker. Igen. Bara poff och du är borta. Och kvar har jag en spellista som heter electro och en kudde som luktar din parfym. Sånt är livet. Bummer.

Fan, vad jag har förstört saker på vägen. Skithög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0