La Familia

Min familj är guld värd.

Idag kommer min kära lillebror hit. Finns ingen i hela världen som jag kan bråka så otroligt mycket med men förlåt 10 sekunder senare. Finns ingen som jag är så svag för i hela världen som för honom. Han kan få mig att göra vad som helst. Men vi har alltid roligt tillsammans och kan faktiskt prata om allt. Men inte på ett äckligt och obehagligt vis. Han är bra på sitt sätt och även rent förjävlig ibland på sitt egna lilla sätt. Nåväl, han är fantastisk trots brister som ibland får mig att vilja döda honom. Han anser även att vi borde gå och se när Umeå möter BBK imorgon, men jag har hört att dom är totalt värdelösa i år?!

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0