Klockers!

Midsommar var mega trevligt. Även utan mega stort umgänge. Ibland kan 5 pers vara det allra bästa. Speciellt när det är grymma människor. Skrattade faktiskt hjärtligt, typ med hela kroppen, för första gången på väldigt länge. Det var skönt. Att dessutom George hade serien Flight of the concords på dvd gjorde det hela supa dupa fantastic. Det är den bästa bakisserien typ någonsin.

Fick dock besök sent och somnade kring kl. 6 på morgonen.

Nåväl, idag ska jag på dejt med Nils och se Sex and the city filmen. Ska bli nice. Jag tänker mig varma chips i överflöd samt en cola.


Grymma gravida Maria och hennes George, Jocke och min alldelse fantastiska vän Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0