Jag vill också komma undan med nakenhet!

Varför kommer unga brudar som t.ex. den bloggerska som jag innehar mest hatkärlek till undan med att ta bilder på olika delar av sin kropp  och sedan lägga ut dessa på sin blogg (http://mogis.se)? Bilderna anses INTE ens lite förargelseväckande. Jag menar, jag läser denna blogg typ varje dag, men jag känner mig aldrig upprörd över detta. Hon gör det på ett oskyldigt vis typ. Eller nåt. Jag vet inte. Men jag vet att jag skulle bli mycket upprörd om en äldre brud gjorde det. Är det för att jag tycker att de borde förstå bättre? Jag vet att jag inte skulle kunna göra en sådan sak och komma undan med det. Jag tror då inte det. Jag tänker säga att jag vill komma undan med det, men egentligen vill jag ju inte att flertalet ska se mig naken. Och jag tycker att det hela är ganska löjligt. Känns ju väldigt needy om något. SEEEEEEEE MIG liksom. Kanske tycker jag så för att jag håller på att bli lite gammal? Fyller trots allt 24 om ungefär 20 minuter. Känns helt okej, men imorgon kommer jag lida av åldersnoja och beklaga mig över att jag inte har gjort nåt med mitt liv.

Såg Boden spela 1-1 mot Umeå idag. Jag hejade på Boden. Jag var trogen min hemort. Mycket konstigt egentligen. Jag hatar Boden. Boden borde dock ha vunnit. Jag kan t.o.m. sträcka mig till att säga att dom FÖRTJÄNADE att vinna. Jag tror jag åker till Boden om några dagar. Mamma ringer en gång om dagen och säger att det är dags att jag kommer och hälsar på. Vidare saknar jag familjen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0