I'm really like soooooooooo hot!

Enligt Facebook: You are more desirable than 95% of 32,718,866 people. Min "estetiska kompetens" bara växer. Snart kan jag ju bara välja och vraka bland typ alla jobb som finns.

Tråkigt att jag har insett det där med "estetisk kompetens" först nu när jag liksom redan har spenderat 3 år på universitetet. Hade jag varit medveten om min excellenta dragningskraft hade jag ju aldrig lagt ner både pengar och tid på att bli mer allmänbildad och på så vis mer attraktiv för arbetsmarknaden. Allt jag behöver göra är ju att fortsätta vara snyggare än 95 %.

Jag förutspår att jag nästa vecka kommer ligga på 96 %. There is no stopping me now! Moahahahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0