I'm like sooooooo hot!

Enligt någon sån där application på Facebook är jag "more desirable than 94% of 32,696,561 people". Det är fasiken inte illa pinkat av en nerdy nerd! Inte illa pinkat alls. Och jag är faktiskt så ytlig att jag just i detta nu sitter i mjukisar och high fivar min egna skönhet.

Som sagt, det är ett under att jag är singel. Facebook har liksom aldrig fel. Jag är liksom jävligt mycket hetare och mer eftertraktad än drygt 30 miljoner människor. Hahahahahahaha. Det var ju det där med "estetisk kompetens" som var viktigt vid anställningar. Jag har ju mitt på det torra nu. Vd nästa. Tror ni jag kan skriva ner denna merit i mitt CV?


Ni ser det också va???????

Kommentarer
Postat av: jag

det sjuka är väl att nästan 3 000 000 människor är grymmare än du. en tredjedel av Sveriges befolkning. varenda Stockholmare plus ett gäng till. det blir konkurrens om vdpositionen...

2008-06-24 @ 19:53:12
Postat av: M

Åmen-booring kommentar ovan..Jag hejar på dig Hanna!

2008-06-26 @ 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0