I have died and gone to heaven

Gratis tamponger, bindor, trosskydd och desificeringsmedel på jobbet. Det är ju som att ha dött och kommit till himlen. Speciellt då jag börjar första jobbveckan med att mensa som en stucken gris.

Jag ska skicka ett pm till alla arbetsgivare i hela Sverige och  påpeka om hur glad en brud/kvinna/kärring kan bli över en obegränsad tillgång av tamponger på arbetsplatsen.

För det kan väl inte bara vara jag som ALLTID glömmer att ta med sånt? Även fast jag VET att jag ska mensa? Och det är väl inte bara jag som lider av en viss bacillskräck och tror att jag kommer få hepatit varje gång jag byter tampong? Inse liksom, tamponger OCH bakteriedödandemedel. Kliiiiiiiiiiiiiiiint!

Tamponger + det faktum att jag får ha mjukisar på mig hela dagarna gör min nya arbetsplats för den perfekta sommararbetsplatsen. Inte krävande, kan chilla och tiderna är humana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0