Hörde jag: SOMMARLOV!?

Dagen har spenderats i sooooolen. La mig under ett träd och somnade och vaknade upp med munnen full med fröhus eller liknande. Gick in och fortsatte napen i sängen. Vaknade upp i seriös magknip och extrem solfrossa. Packade mig dock in i duschen och drog till östra och skrev tenta kl. 17. Presterade hyfsat under rådande förutsättningar, dvs. uppstötningar, magkramp och extremt lite förberedelse. Var först ut från tentasalen och det brukar aldrig vara ett gott tecken.

Nu ligger jag i soffan och har ont i magen. Så ont att jag fick ställa in tentafirandet och istället skicka iväg Nils till affären för att kirra käk och chirre. Känner mig som en gammal nucka eller liknande. Försöker ladde ner några filmer men insåg snabbt att jag har så jävla dålig koll på filmer just nu eftersom det mest bara nöts serier.

Det är över nu. Two down, only one to go!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0