Gråta.

Insåg precis att vad jag tänker göra är att gråta. Jag tänker gå och lägga mig i sängen i fosterställning och gråta som ett barn. Inte bara för min sjukdom utanför allt annat som jag borde gråta över. Liksom ta en riktig utrensning i systemet. Jag är sjukt sugen på att gråta så mycket så att det bara blir en blöt pöl av mig. Så att ögonen knappt går att öppna imorgon. Så att jag tillslut skriker: WHYYYYYYYYY GOD?????. Jag vet inte om det kommer funka för så pass gråtmild känner jag mig inte riktigt. Men det hade varit skönt. Att liksom få ut allt ur systemet. Lite som en tarmsköljning.

Jag har även hunnit skicka sms till min mamma denna tid på dygnet och beklaga mig för mitt tillstånd. Mamma säger att så är det ibland och att jag ska dricka lite kallt te. Hon är klok min mamma. Inte alltid vidare sympatisk. Men fruktansvärt klok och snäll. Hon är så bra på många vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0