FRÅGA!

Kan man få cancer av att ha datorn i knät för länge? Liksom har datorn samma galna strålning som en mobiltelefon? Jag har nämligen suttit med datorn i knät väldigt länge nu och jag känner en grym kramp i låren. Är det liksom leukumin som har letat sig in i mina bones? Vet någon svaret på detta? Eller måste jag googla skiten?

Johan berättade för övrigt idag att hans moster hade tagit emot en patient på akuten som somnat med datorn i knät och datorn hade sedan hamnat väldigt nära hans "juveler" och detta ledde till att han hade fått brännskador på "juvelerna" när han vaknade upp. Kan detta stämma liksom? Bör han inte ha vaknat innan brännskadan uppstod? Det måste ju liksom ha bränts en del? Eller var han jävligt full kanske?


Kommentarer
Postat av: Micke

svaret är; Nej!

2008-06-04 @ 21:35:05
URL: http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0