Fotbollsfan med finess!

Jag tyckte det är lite beiget att fotbolls EM innebär att alla ska springa omkring i sportkläder med målningar i ansiktet. Jag är inget fan av att klä ner mig. Jag tycker om att klä upp mig. Så igår klädde jag upp mig innan Sverige - Spanien matchen. Det kändes nice. Det kändes fint att vara ett välklätt fotbollsfan.

Efter matchen drog dessutom jag och Nils på en fest, så det var ju jävligt tur att jag var uppklädd. Hamnade på en husfest (när hände det senast?) där brudarna var födda 88 och snubbarna födda 84. Det är vad jag har att jobba med nuförtiden. Brudar som är 4 år yngre än mig och jävligt mycket snyggare. Sen ska jag liksom försöka vinna en snubbes intresse utifrån de förutsättningarna. Tur att jag har en sådan jävla bra personlighet istället (ehhhh?). Nåväl, jag hade ett "säkert kort" på den festen så jag kunde ändå chilla utan att drabbas av åldersnoja och bekräftelsebehov. Annars hade det hela kunnat sluta väldigt illa.



Vad var upp med 200 meters kön utanför Teatercafét igår? Ska det vara så hela sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0