För övrigt

- För övrigt är är personen som skriver skivrecensionerna i Vice helt jävla genial. Fantastiskt att läsa. Inget bullshit.

- För övrigt är Sex and the city filmen under nedladdning. Men vlc funkar inte. Bummer.

- För övrigt har jag kåtslag.

- För övrigt har jag fått igång min mage och bajsar nu två gånger per dag.

- För övrigt är jag så jävla smutsig att jag är rädd att se mig själv i en spegel. Luktar gör jag också.

- För övrigt är jag så nära lipen att om någon skulle ta i mig skulle jag börja storböla. Jävla hormoner.

- För övrigt är jag besviken. Så besviken. Så less.

- För övrigt är Blondinbellas nya sida asbra. Mindre än två dagars leveranstid. Me like. High five.

- För övrigt så känner jag mig ensam. 

- För övrigt så saknar jag min kärlek i livet så det gör ont. Bara ont ont ont ont! 

- För övrigt har jag köpt två vinare. En jag tänker dricka nu som var billig och en dyr som jag tänker dricka imorgon.

- För övrigt så hatar jag midsommar just nu. Midsommar får mig att böla just nu.

- För övrigt så hatar jag rent generellt just nu. Ett jävla humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0