Facebook för nybörjare

- De flesta har legat med 8-10 % av sina Facebook vänner
- De flesta har hånglat med drygt 15-20 % av sina Facebook vänner
- Över 150 vänner tyder på en wannabe Facebook player
- Över 200 vänner betyder att personen är en Facebook player eller liksom en player rent generellt

Om du inte tror mig så gör ett test och se hur många procent av dina Facebook vänner du har legat med. Be gärna dina vänner göra samma sak. Jag tror stenhårt på dessa små "teorier" som jag har utvecklat kring "fenomenet" Facebook. Jag tror att det kommer skrivas avhandlingar utifrån dessa "teorier". Jag är verkligen något på spåret här. Jag känner det. Osar typ Nobel pris om detta, Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0