Ett steg i rätt riktning.

Jag har sovit helt okej två nätter i rad nu. Bara vaknat ca 2 gånger varje natt och lyckats somna om. Jag har känt mig utvilad när jag har vaknat. Jag har mått bra. Och vips har jag återfått mitt tyck och tänk. Jag hatar igen. Och det är så jävla skönt. Idag lyckades jag göra mig själv rejält upprörd genom att diskutera lite kvinnomisshandel och oförskämda tonåringar. Jag argumenterade och jag klankade. Jag överdrev till och med. Jag eldade upp mig. Jag kände ett sting av irritation i mitt bröst. Jag höjde rösten. Jag lät lite dryg. Jag lät allvetande och nedvärderande.

Jag är snart tillbaka. Snart ska jag börja hata på allvar igen. Snart är jag tillbaka där jag en gång slutade. Denna gång hoppas jag att driften att starta revolution och stå på runinernas brant kommer vara större än någonsin. Jag vill liksom vakna på morgonen och tänka: REVOLUTION! Jag vill liksom vakna på morgonen och tänka: Vad ska jag hata på idag då?

Denna gång ska jag hata ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0