Ett besöksförbud räcker liksom inte

Skulle säga att ca 4 snubbar som jag har haft sex med det senaste året har dragit till Norge. Det motsvarar typ alla jag har haft sex med. Med nåt litet undantag. Börjar ju fasiken bli orolig. Liksom: Hey! Känner du för att åka till Norge så ligg med Hanna så blir det nog verklighet! Är det liksom så att snubbarna tror att det inte räcker med ett besöksförbud och tycker det är bäst att lämna landet? Liksom sätta en landsgräns mellan oss?

Nu är Sara i Norge också. Alla åker till Norge. Hon har t.o.m. lagt fram på förslag att vi ska flytta dit och steka när vi har blivit rika. Jag svarade nice bajs och att jag skulle styra upp det hela. Liksom fixa ett litet projekt så vi blir rika och kan flytta till Oslo.

Nåväl, jag har spenderat en timme med att försöka göra en knut i mitt hår. Nu är jag hyfsat nöjd. Snart kommer Johanna och hämtar mig. Nice bajs på det också. Glömde dock att gå till affären. Får bli en statoil handling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0