Dead inside

Jag vet att jag är trött när jag inte tycker något. Idag är jag t.o.m. så där trött så att folk frågar om jag är trött. Det händer ytterst sällan att folk frågar om jag är trött. Jag antar att jag ser lite vissen ut. Nåväl, tillbaka till kontentan av detta inlägg: JAG TYCKER INGENTING NÄR JAG ÄR TRÖTT! Verkligen nada. Kan liksom inte forma en åsikt i hjärnan. Jag som liksom alltid tycker nåt om något. Även sånt som jag inte borde tycka någonting om. Att jag är trött märks verkligen på mina blogginlägg också. Har liksom inte format en endaste liten radikal åsikt på flera dagar. Jag har fasiken inte ens tänkt en radikal åsikt på flera dagar. Jag mår ju uppenbart inte bra. Jag är ju uppenbart inte mig själv. Jag tror inte ens att jag ens har hatat lite på någon. Jag är liksom likgiltig och lite halv apatisk.

För första gången i mitt liv har jag känt en vilja att gå och lägga mig innan kl. 23.00. Jag måste verkligen vara mega trött. Så fort tentan är över ska jag sova sova sova så att jag återigen kan förmedla politiskt korrekta åsikter och hata på alla som förtjänar det. Liksom sprida lite tyck och tänk över massorna så att massorna slutar vara obildade, okunniga och obrydda. Upp till kamp nu hörrni! Rädda en val, återvinn lite papper, skänk lite pengar till valfri organisation, sluta ät kött!!! GÖR NÅT!

Kommentarer
Postat av: Nisse P

ja verkligen alldeles för lite "hata" på senaste tiden, ngt är fel du gör mig lite orolig nästan !
jag källsorterar, ett plus till mig.

2008-06-05 @ 00:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0