Dagens sista

Dagens sista låt får bli Dolly Parton med Take Me Home Country Roads. Det var den låt som fick mig att le idag. Jag log med hela ansiktet. Dolly är fantastisk. Hon må se ut som en skräcködla, men hon är ändå cool som sjutton.

Lyssnade även igenom Belle and Sebastians skiva The Boy With The Arab Strap för första gången på länge idag. Det är fasiken i mig en av de bästa skivor som gjorts. Det var alldeles nyligen, men tidningen Vice hjälp, som jag fick reda på att arab strap är ett sexredskap som ska hjälpa män behålla erektionen. Hmmm, Det är iofs också ett band från Skottland. Tror dock det är sexredskapet som Belle and Sebastian syftar på. Det blir liksom roligare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0