Dagens sista

Dagens sista låt får bli Alphabeat med Facination eftersom det är ett jävla skitväder ute och jag behöver extrem pepp om jag ska orka med att cykla till jobbet i regnet imorgon.

Linda Rosing har inte gjort en endaste liten upprörande sak idag. Jag är besviken.

Jag har god lust att göra en "Marie Plosjö". Dvs. skaffa mig ett riktigt lammkött. Dock inte med en åldersskillnad på 13 år. Jag nöjer mig med 4 år eller så. Nils, vad hände med den heta 88:an? Någon som har ett omdömme kring årgång 88???? Uppskattas så jag vet vad jag ger mig in på. Känns som om dom är unga och oförstörda. Stämmer det? Jag kan behöva lite ungt och oförstört för att komma ifrån alla dessa trasiga människor jag har en viss tendens att omge mig med eller rättare sagt bli kär i. Årgång 86 kan funka också?! Dock inte 87 eftersom det är det året min lillebror är född. Det känns obehagligt.

Kommentarer
Postat av: Marina

Nej unga och förstörda-fast förstörda på ett sätt som inte vi gamlingar förstår oss på. Jag lovar...Var nu inte naiv här...

2008-06-26 @ 13:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0