Dagens sista

Dagens sista låt blir The Radio Dept med The Worste Taste In Music. Mycket sugen på deras EP Freddie and the Trojan Horse. Låten beskrivs:  "Berättelsen om en svensk statsminister som använde sig av arbetarrörelsens retorik för att komma till makten och nu långsamt bryter ner dess trygghetssystem".  Låt ju genialt om något. Finns dock inte för illega nedladdning någonstans. Kanske bör kolla MySpejs.

Snittade precis upp halva fingret när jag hackade grönsaker inför morgondagens lunch (vuxet!). Hittade inga andra plåster än sådana där små och runda. Täcker fasiken ingenting och det har kommir en massa blod överallt. Ska se om jag kan sno lite plåster från jobbet.

Borde sova NU, men jag sov till kl. 13 idag, så jag tror inte det kommer gå nåt vidare. Men jag borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0