Dagens frågor.

  1. Är Göta ett tjej- eller killnamn? Rent spontat vill jag säga tjejnamn men jag har blivit lite tveksam under dagens gång.
  2. Varför är ljusa Polly goda och dom mörka äckliga? När jag köper lösviktsgodis måste jag med noggrann precision välja bort alla mörka Polly så att jag inte av misstag ska få en i munnen.
  3. Kan fötter krympa? För nåt år sedan hade jag 38 i skostorlek. Nu har jag 37 och börjar fasiken närma mig 36. Idag hade jag på mig ett par 36:or som nästan var bekväma.
  4. Hur viktigt är matchade underkläder? Jag har aldrig haft det. Visst brukar jag köra svart trosor med svart bh och så vidare, men har aldrig liksom haft samma mönster/märke och liknande.
  5. Vem behöver snabbhavregryn? Tar liksom 2 minuter att koka havregrynsgröt. Hur bråttom kan man ha? Dessutom är det kass näring i dom.
  6. Vem behöver snabbmakaroner?
  7. Vad är det för typ av människa som döper sin son till Laban? Skoj för honom i sammanträdesrummet när han är 30 år. Kommer aldrig bli tagen på allvar.

Kommentarer
Postat av: jag

Sveriges äldsta Laban fyller 70 år, sen finns det 30 till i detta land. konstigt nog är fördelningen jämn från åldern 35 år och nedåt. så du har troligen rätt, Laban kommer alltid vara ett suspekt, sött, men unikt namn som kommer vara svårt att tas på allvar. speciellt i ett styrelserum tillsammans med en massa grå herrar som heter Karl eller Leif.



men med fossingarna...jag hade 41. sen blev det 40. nu har jag fem centimeter sprattelutrymme för tårna när jag provar nya pjuck. kanske ytterligare ett tecken på att välfärdsstaten erroderas så sakteliga...







2008-06-27 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0