Bra dag bra dag bra dag

Trots tragglande med äckliga formler bestående av en mängd grekiska tecken har denna dag varit en sådan där dag där det inte går att göra annat än att le. Det har varit strålande sol, jag köpte ett armband som jag faktiskt kunde ha (i vanliga fall faller alla armband av mina Mr Burns armar), chillade på en vego-burgare på O'Learys (ja, dom har sådana) med Sara och Martin (long time no see), jag har ätit tårta, jag har insett att det endast är ungefär 24 timmar till sommarlov och jag har fått ligga lite. Jävligt bra dag helt enkelt! Och den är inte ens över! Än finns det tid för stordåd.

På fredag är det fira som gäller med skumpa, sol och fylla. Ett firande helt i min smak.

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0