Birthdaygirl

Japp, ett år äldre och jävligt mycket klokare. Mitt 23:e år bestod av en massa statistik, olycklig kärlek, generell livsångest, en övertygelse om att jag inte har något att erbjuda, nationalekonomi, besvikelse och ibland tårar.

Men det bestod även av en massa massa kärlek, otroliga stunder på dansgolvet, härliga filmkvällar, skratt med vänner, fina stunder med min familj och en massa bus.

Detta år ska bli så mycket bättre. Jag ska kämpa ännu hårdare för fler fantastiska stunder. Jag ska spendera mer tid med att göra det som gör mig lycklig. Jag ska se framåt och försöka skapa mål. Jag ska sluta såra den jag älskar mest. Jag ska bli bättre. Jag ska vara så mycket bättre.

Dagen i sin helhel har varit helt okej. Spenderade större delen av dagen på skolan med en massa statistik. Sen middag ute på en filt. Sen tårta med Sara och Emma. Sedan en nap i soffan. Nu film, men egentligen borde jag läsa lite om lagermodeller, beställningspunkter, säkerhetslager och annan skit.

Tack för alla jätte fina sms, samtal och meddelanden.

Ps. Sara är världens bästa sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0