Besultsångest och den ljuva generella ångesten

Hade bestämt mig för att åka till Nordmaling och sluta på med Nils och resten av Nordmaling crewt för midsommarfirandet. Sen började det regna och jag började lipa. Sen insåg jag att det inte gick någon buss till busstationen och att jag skulle vara tvungen att åka taxi för att kunna ta bussen till Nordmaling och då blev jag sur. Ringde istället upp Johanna och frågade snyftande om jag fick hänga med dom. Det fick jag naturligtvis. Sen ringer mamma och då fick jag en sådan lust att åka till Boden att jag gick upp och för att boka tåg för att upptäcka att det inte går något tåg? Har SJ kukat ihop min fantastiska tågtrafik nu? Så då gick jag tillbaka till planen att hänga med Johanna.

Nu har jag insett att jag måste ta mig till affären och handla. För sånt har jag inte tänkt på. Och det kommer inte finnas nåt att handla för att alla äter sig till döds på midsommar och är ute i god tid. Dessutom regnar det ute. Kul.

Jävla beslutsångest. Och förbannade jävla generella ångest.

Midsommar sugar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0