Asså, är det bara jag?

Jag känner mig som en elak människa när jag läser Linda Rosings blogg. För jag sitter där och föraktar henne. Jag föraktar hennes utseende. Jag föraktar det hon skriver. Jag föraktar det hon står för. Jag sitter där och skakar på huvudet. Ibland känner jag mig lite äcklad också. Hon håller ju på att förvandlas till någon som skulle kunna tillhöra Jackson-familjen. Då menar jag utseendemässigt med alla skönhetsoperationer.


Eller va? Det kan ju inte bara vara jag som förfasas? Jag är fan orolig för henne. Speciellt för att jag tror att hon har stannat mentalt i utvecklingen och dessutom gör sitt bästa att se ut som 12 (tror hon) när hon egentligen är 35 eller liknande. Idag hade hon en bild på sig när hon hade sin dotters kläder på sig. Hur tror hon att sin dotter känner sig då? Kanske som ett fetto? Bad mummy. Oh so very bad mummy.

Ni ser. Jag blir alldeles förfärligt elak. Jag ber om ursäkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0