Seriöst, tänk om jag börjar bli blåst?

Surfade precis in på Adlibris och kittade hem 7 böcker. Börjar känna mig ointelligent. Mitt sinnesslöa arbete har börjat äta av mina hjärnceller. En dag kanske jag vaknar upp med en normalbegåvads IQ. Hemska tanke. Kände att böckerna kanske kan motverka lite av sinnesförslöningen och kanske bevara, åtminstone, lite av min intelligens och hjärnceller.

Trots att jag tror att jag håller på att bli dum sitter  jag ändå och laddar Entourage istället för att se någon kultiverad eller iaf lärorik dokumentär. Kanske borde se några avsnitt av The Wire? Tror att den serien kan vara lite mer utbildande.

Nils, jag saknar dig också. Jag tycker som sagt att du ska komma hem till helgen och så att vi kan gå ut och dricka drinkar så att du kan berömma min nya klänning och ta på mina nyvaxade lår och berömma hur jävla lena dom är. Som det ska vara på helgen. Som det brukar vara. Jag är nog mer vanemänniska än vad jag oftast vill erkänna. Det var även ytterst länge sedan vi balkonghängde. What's up with that?


Usch, vad jag känner mig normalbegåvad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0