Rätt ner i serie-träsket!

Denna vecka har jag fastnat stenhårt i serie-träsket. Likt en jävla junkie avverkar jag avsnitt efter avsnitt utan en tanke på att jag faktiskt kan ta mig för och göra nåt annat. Kanske nåt lite mer nyttigt? Kanske nåt inte lika jävla slött? Har jobbat mig igenom en mängd Entourage avsnitt, några The Riches avsnitt (dom jag hittade på dc) och nu sitter jag och laddar The Wire. Jag känner liksom att detta börjar likna någon typ av besatthet. Vilket ofta blir fallet när det kommer till mig. Kan liksom inte bara se lite här och där, måste se allt NU! Skippar gärna sömn bara för att se klart.

Jag funderar på om jag kanske borde umgås med några människor, men tanken på mänskligt sällskap gör mig lite illamående. Tydligen är jag inne i en sån där jädrans period när jag MÅSTE vara själv. När jag vill slippa prata, slippa tänka, slippa underhålla. Mänsklig kontakt är inget jag vill ha alls. Mänsklig kontakt är bara skit. Med mänsklig kontakt kommer måsten. Jag vill inte ha några måsten. Det räcker med att jag nu har två plantor på balkongen att vattna. Plantorna tar upp nog mycket tid av min tankeverksamhet.

Nästa vecka kommer jag antagligen vilja ha närhet igen. Eller kanske redan i helgen. Speciellt om jag känner för att bli full. Dock såg jag nu att på discshop.se då finns alla säsonger av Oz (är det bästa som någonsin har gjorts i serieväg), så antagligen måste jag isolera mig totalt när jag har lagt vantarna på dessa.

Iofs är jag jävligt sugen att gå på bio och se Barnhemmet. Sugen på en riktigt bra skräckis. Ska jobba imorgon med att övertala Johan att gå och se den med mig istället för att se Batman. Det är nåt olustigt över att gå på bio själv och jag gör det helst inte. Någon som vill följa på bio? Vi behöver inte prata eller så eftersom jag ändå är inne i en osocial fas. Men vi kan ju stå där bredvid varandra så att ingen tror att vi är losers som går på bio ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0