Peppen, peppad, pepp, pepp, pepp!

Laddade ner lite nya skivor alldeles nyss. På så vis längtar jag tills jag får gå till jobbet astidigt imorgon och lyssna på dom. Jag behöver denna pepp för att känna peppen att gå till jobbet. Nu vet jag att jag har sysselsättning under ett par timmar medan piller, dosrecept, dispenseringslistor, medicinförpackningar m.m. flimmrar förbi framför mina ögon. Dagen blir liksom lite enklare. Jag lyssnar liksom på musik drygt 6 timmar per dag. Dvs. 30 timmar i veckan. Dvs. 120 timmar i månaden. Det blir en del. Det behövs extrema mängder skivor då liksom. Kom gärna med förslag.

Idag laddade jag bland annat: Ladytron, The Magic Numbers, Band of Horses, Prodigy, The National, Dixie Chicks, Junior Boys, Beirut, Mobb Deep m.m. m.m.

Musik is my friend. Music understands.

Kommentarer
Postat av: Anonym

prodigy?

2008-07-09 @ 15:26:48
Postat av: Anonym

dixie chicks? who are you!?

2008-07-09 @ 15:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0