Ny drog

Jag har alltid föraktat amerikanska peanutbutter and jelly mackor. Jag har alltid föraktat att dom ger det till sina barn på vitt bröd som lunch. Och dessutom har mage att kalla det lunch.

Dock köpte jag jordnötssmör för någon dag sedan att ha i en kikärtrgryta (det tog verkligen emot att plocka det från hyllan i affären). Sen testade jag det ändå på en hårdbröd macka. Sen testade jag det på en rostad macka. Nu är jag fast. Jag älskar det hela. Som en drog. Så fort jag blir lite suuuuuugen käkar jag lite jordnötssmör.

Jag tröstar mig dock med att jordnössmöret endast innehåller jordnötter och inga tillsatser. Dessutom är det ekologiska jordnötter. Det är ju bra. Nötter ska ju liksom vara nyttigt. Så jag tänker se det som att jag är nyttig. Inte som att alla mina principer bara flyger ut genom fönstret.


 


Kommentarer
Postat av: Nisse p

Jag känner mig äcklad. Varför jordnötssmör, varför!?!?!! Du kunde väl ha valt typ messmör eller kaviar med banansmak?!

2008-07-08 @ 21:23:01
URL: http://claudiusclockhovius.blogg.se/
Postat av: ola

ahaa det ha ha :) roliga ar att....na jag ska ta det pa varat bloggkontor nar jag kommer hem ha ha.. sjuk grej faktiskt.

2008-07-08 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0