Nu ska vi prata allvar!

Lisa Bjurwald skriver idag på ledarsidan i DN om att Blondinbella blir påhoppad sedan hon gick ut med att hon blivit utsatt för ett sexövergrepp. Folk kallar det hela pr-trick och att hon helt enkelt ljuger.

Är "folk" helt jävla dumma i huvudet????? Jag kanske inte gillar kära Blondinbella allt för mycket, men att säga att hon ljuger om en sådan förfärlig sak eller att hon förtjänar det är ju rent av makabert! Hon har blivit utsatt för en ytterst kränkande handling och vad hon behöver är stöd och tröst inte en massa äckliga missunsamma människor som trycker ner henne mer och mer. Jävla äckel är de personer som är elaka mot henne just nu. Förbannade jävla äckel.

Inräknad i kategorin äckel är just nu även Katrin Schulman som i vanliga fall är en person jag beundrar. I sin blogg menar hon ungefär att det var ju bara ett par fingrar som användes under övergreppet och det kan man ju inte börja blöda av och det är ju inte så farligt. Fy satan! Fy förbannade satan! Hon är kvinna och säger en sådan sak?! Helt jävla otroligt. Att en man tvingar sig på en är en hemsk upplevelse. Oavsett vilka "tillhyggen" som används under övergreppet. En gång på krogen var det en snubbe som tröck upp mig mot en vägg och tafsade på mig. När jag sa ifrån och skrek så spottade han mig i ansiktet. Detta var inte en upplevelse ens i närheten av av Blondinbellan antagligen har upplevt. Men trots detta gick jag ändå hem till min dåvarande sambo och grät eftersom jag kände mig så otroligt kränkt. Jag kände mig hjälplös.

Jag tackar fasiken Gud varenda eviga dag att jag aldrig har blivit utsatt för ett sexövergrepp. För det är så otroligt vanligt. Speciellt om man är en tjej som är ute mycket på krogen. Där händer mycket jävla skit. Trots detta så tänker jag inte sluta leva som jag vill. Det är min och alla tjejers rätt. Och det är alls uppgift att se till att alla tjejer och kvinnor kan röra sig fritt utomhus, på krogen och vart fasiken vi helst vill. Sexövergrepp ska ALDRIG bagateliseras. De som har blivit utsatta ska behöva slippa att inte bli trodda eller återigen bli förnedrade inom det svenska rättsväsendet.

Och ni män, ni borde stå upp för oss. Ni borde stå och skrika att det inte är rätt att era systrar, mammor, mostrar, mormödrar eller vänner blir utsatta för sånna otroligt primitiva och äckliga brott. Stå upp för oss!!! Stå för fan upp för Blondinbella och krossa alla jävla äckel som jävlas med henne just nu. Fy satan vad ni är äckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0