Nu kör vi old school!

O ja! Old school. Saras enda lediga helg denna sommar. Vi har inte festat since I can't remember when?! Nu har vi tagit det tillbaka till grunden. Till rötterna. Dvs. jag och hon, rigorösa mängder alkohol och rigorösa mängder nikotin. Som det ska vara en sommarlördag när Umeås kalla vindar drar in över balkongen. Old school. Old days. Vi mot världen. I fyllan och villan. Alla andra är idioter. We are the real deal. Som det sig bör när livet är som bäst.

I går insåg vi att vi var singlar för att vi hade varandra. Att vi inte behöver mer. Att vi klara oss. Sen blev vi lite ledsna i ögat när vi insåg detta. Att det liksom kanske inte var så jävla bra? Men ska vi orka tänka på det också?

Nu kör vi lite Kenta. Juuuuuuust idag är jag staaaaaaaaaark, juuuuuuuuuuuuuust idag mår jag braaaaaaaaaaaa, jag förs framåt av kraaaaaaaaaaaftiga viiiiiiiiiiiindar!!! Jag har vääääntat så lääääääääänge på juuuuuuuuuuuuuust denna daaaaaaaaaaaaaaag!!!

Jag ser ner på er alla.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Solidaritet var det någon som så fint diskuterade, och andra människors lika värde...



"Vi mot världen. I fyllan och villan. Alla andra är idioter. We are the real deal."



Se! normer och föreställningar.



jag lever inte mitt liv anorlunda även fast att jag vet att det finns människor som svälter.



som ung måste du säkert ha hört;



- ät upp din mat på tallriken. tänk på barnen i afrika!



Vafan mår dom bättre av om jag proppar i mig all mat så att jag själv mår dåligt?



vad jag vill komma fram till är att solidaritet är en god föreställningen men något som inte finns i verkligheten (nu diskuterar jag inte bland vänner och släkt mm, utan vi arbetare :P ). hehe och som du nu bevisat finns det inte i dig heller!



Piz out!

2008-07-20 @ 05:34:50
Postat av: rikard

tack för att du dumförklarar mig hanna och förlåt att jag inte är lika upplyst som du. mitt fel.

2008-07-20 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0