Nu jävlar styr jag upp detta s.k. liv!

Medan jag tvättade, hade Johanna på besök, målade naglarna, läste Pause, hävde i mig Ben & Jerry's så gjorde jag ett litet försök att styra upp mitt liv och framtid. Kollade upp lite grejer och funderade över lite grejer. Insåg vad som behövdes göra för att uppnå mina mål. Planerade att vara en väldigt framåt människa detta år. Planerade att vara en väldigt bra människa detta år. Planerade att bli extremt nöjd med mig själv detta år.

En auro av positivitet omger mig just nu. Och de är lustigt. I den situation jag befinner mig i borde jag inte känna denna positivitet, men jag gör det ändå. Kanske är det inte positivitet utan mer lite jävlar anamma? Att det liksom är upp till mig själv att göra mig själv lycklig, ingen annan kan göra det. Skön känsla iaf. Jag hoppas att jag lyckas bevara kreativiteten och positiviteten ända fram till hösten så att jag inte spenderar ett till år med att inte känna något sug alls. Det senaste året bestod uteslutande av dvala. Apati. Negativitet. Men nu får det vara slut med det. Jag har trots allt ett liv att styra upp.

Nu styr jag. Sen tar jag över världen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen!

2008-07-02 @ 13:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0