My baby is back.

Igår drack jag vin med Johanna och pratade pratade och pratade lite till om livet. Det är konstigt att jag spenderar avsevärt mycket tid med att prata om livet men jag bli inte ett dugg klokare? Drog sedan ner på stan och mötte upp Sara för drinkar på Invito. Drog sedan vidare till TC men de maktgalna vakterna vägrade släppa in oss och hänvisade till någon tidsregler som dom satt upp. Ingen förstod vad fasiken dom snackade men vi insåg att det inte var någon idé att tjafsa med dom med risk för att bli utsatt för något typ av anabolautbrott. Så vi åkte hem istället. Satt vaken i fler timmar med Sara och planerade framtid och pratade om vår egna excellens samt olycklig kärlek.

Hann sedan sova 4 timmar innan jag skulle ner på stan och klippa mig och färga håret. Sara mötte upp för lunch, shopping och fika. Det var underbart att hänga igen. Min lilla älskling. Det går inte bra utan henne och det finns inte ett umgänge som kan ersätta henne. The love of my life.

Nu sitter jag hemma och vägrar gå ut och dricka alkohol ikväll. Har ingen lust. Vill vara hemma. Jag har gjort fint hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0