Keep your legs together!

Olabandola la upp en bild på sin Facebook där en brud flashar mutta. Egentligen mest trosa, men en del mutta också. Jag kommenterade det hela och uttryckte min skam för det egna könet som inte ens kan gå ut på krogen utan att "råka" visa upp härligheten. Annan brud tyckte inte alls det var upprörande för alla brudar har väl någon gång flashat musen i offentligheten.

Ehhh, nä! Jag har aldrig flashat musen i offentligheten och hur jävla packad jag än kommer bli kommer det aldrig hända. Skulle jag ha extremt kort kjol skulle jag ha typ hotpants under och antagligen strumpbyxor. Jag skulle INTE ha string och jag skulle DEFINITIVT sitta med bernen i kors om jag satt ner. Jag sitter iofs alltid med benen i kors även om kjolen inte är minimal. Att "råka" visa mus är ohyfsat, tacky och fruktansvärt äckligt. Vad fan, lärde inte era morsor er någon typ av hyfs, stil eller klass? Alla brudar som visar upp muttan i kort kort borde sitta i ett hörn och skämmas. Eller iaf bli tvångskommenderade att ha på sig byxor tills dom har lärt sig att sitta med benen i kors.

En annan grej också. Har du som brud kort kjol så har du inte linne eller extrem urringat på överkroppen. Har du linne eller urringat på överkroppen så matchar du inte det med kort kort kjol.

Måste jag lära er allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0