Jojo, fossingen håller på att ruttna!

I lördags var det en otrevlig snubbe som stampade mig otroligt hårt över tårna på Rex. Jag frågade vad han höll på mig och fick givetvis tillbaka en: Jävla SLAMPA! (det var ju det där med respekt). Nåväl, jag skakade av mig otrevligheten och fortsatte dricka tequila som en galning. Efter ett tag känner jag dock att det är blött om foten. Omänskligt blött. Påpekar detta för Nils som tittar ner och gapar: Men du blöööööööööööööder juuuuuuuuuuuu! Han drar sedan in mig på en tjejtoa och stoppar blödningen, tvättar foten och skorna (inte illa pinkat av någon som inte ens låter mig byta tampong i hans hem).

Under söndagen vaknade jag upp med en hemsk baksmälla och en otroligt trasig stortå. Nu har denna jävla stortå börjat läcka vätska. Det är inte var eller blod. Vätskan är liksom klar. Idag blev strumpan t.o.m. alldeles blöt. Vad fan är det? Håller tån på att ruttna nu? Det är liksom som vätskan som kommer ut från blåsor man lätt får på fötterna. Äckligt är det. Och det kommer mycket. Hallå! Kan någon hjälpa mig med detta? Eller måste jag googla skiten ur trasig tå? Det bankar väldigt mycket i tån också. Och den är röd.

Jag är starkt övertygad om att jag kommer dö av blodförgiftning. Så var snäll och hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0