Jag har gråtit

I natt har jag gråtit så tmycket att jag inte kan se. Mina ögon är helt igensvällda. Ser knappt tangenterna så jag kan skriva detta triviala.

Jag tror att mitt hjärta har gått sönder. Jag tror att jag har gått sönder. Jag visste inte att någonting kunde göra så här ont. Jag vet inte hur jag ska klara mig genom dagen, Jag vet inte hur jag ska kunna andas. Jag vet inte hur mitt extremt trasiga hjärta ska kunna slå. Precis så känns det.

När jag vaknade upp fann jag två lappar. En på spegeln och en på mitt Marlboro paket. Det var mycket förlåt och sorry. Som om det skulle hjälpa? Det gör ändå lika ont. Hjärtskärande och dödande ont.

Snälla, åk inte! Lämna inte mig! Älska mig för evigt. Pick me. Choose me. Love me.

Jag kommer älska dig. Jag kommer älska dig så fruktansvärt mycket. Tills jag går sönder ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0