Jag har förlorat min högra arm.

Jag har förlorat min högra arm. Min wingman. Mitt bollplank. Min sked.

Jag och Sara har kanske sett varandra sammanlagt 4 timmar sedan den 5 juni. Det är snart en månad. Allvarligt. Ser vi varandra 5 minuter per dag så är det bra. Oftast ses vi inte alls. Och de är asjobbigt. Är ju en massa jag vill berätta för henne, som liksom bara hon skulle förstå. Är ju en massa jag skulle vilja planera med henne, men det finns ju liksom inte tid. Jag tror inte vi har fört ett samtal med varandra på typ två veckor. Jag tror inte vi har festat tillsammans på 1,5 månader. Jag tror inte vi har shoppat tillsammans på två månader. Förbannade fan vad jag hatar detta. Förbannade fan för jobb som hindrar mig från att umgås med min sessa.

Post-it kommunikationen och sms konversationerna fortsätter dock. Men jag är mycket otillfredställd.

Sara, ses vi på söndag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0