I'M THE WORLD'S GREATEST!

Idag slog jag slag i saken. Jag cyklade upp för HELA Gammlia-backen. Visst fasiken dog jag nästan på kuppen. Visst fan fick jag andnöd. Visst fan blev tröjan blöt av svett. Men jag gjorde det. I fucking did it!!! Jag blev så mallig så. Tittade ner för backen på alla stackars svaga satar som sköt cykeln och tänkte: Jag är bättre än er. Jag är starkare än er. Jag har inget jag behöver bevisa längre. Everest nästa! Nu är ingenting omöjligt. Jag har bevisat att det omöjliga var möjligt.

Kommer jag göra om det igen? Hell no!! Om nu ingen skulle få för sig att betala mig en smärre summa för att göra det. Typ en miljon. Den där backen är fasiken hälsofarlig. Nästan så att jag borde ringa kommunen och klaga över den hälsofarliga backen.

Men jag gjorde det. I did it. I'm the world's greatest.

Kommentarer
Postat av: nisse p

Im mighty proud! =)

2008-07-08 @ 18:24:56
URL: http://claudiusclockhovius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0