I fell of the wagon!

Likt en sann missbrukare återvänder jag till mitt missbruk så fort jag stöter på en liten motgång. Allt för att finna någon tröst. Vid motgången olycklig kärlek blev det 4 tequila på raken samt att jag bad taxichaffisen stanna på Statoil på vägen hem så jag kunde handla cigg + SNUS. SNUS!!!! Helvetes fan. Snusade nästan hela dosan på en dag. And it felt good! Jag ska hålla mig borta från snus. Jag måste hålla mig borta från snus. Men motgången gjorde att jag "fell of the wagon" som man brukar säga. Jag är alldeles skinnflådd i käften av mitt besatta snusande. Och det värsta är, det allra värsta, är att allt kändes lite bättre när jag hade snus att tröst suga på. Leka med lite i munnen. Allt blev lite bättre.

Sitter här och försöker fundera ut hur ekonomin ska gå ihop om jag åker på Way Out West. Bror har bestämt att vi ska bo på hotell också. Som sanna stekare. Men jag är ingen stekare, jag är ju knegare ut i fingerspetsarna. Working class hero med en sketen Apoteks assistent lön (schysst titel). Jag får råna en bank. Jag vill åka! Jag vill, jag vill, jag vill! Asbra band.

www.wayoutwest.se CHECH IT!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0