Hug it out!

Okej okej okej, vi hoppar av skolan och lever low-life 6 månader per år och high-city-life kontra beach-hängar-life 6 månader per år? Sen styr vi upp nåt? Eller styra först, beacha sen? Jag är förvirrad. Känner samhörighet med invandrar snubbarna i Lapidius nya bok Aldrig Fucka Upp som tycker att svennelivet är de värsta tänkbara. Som tycker att alla som väljer ett hederligt svennejobb är idioter. Så känner jag just nu. Idioti. Givetvis ifrågasätter jag även starkt just nu om det ens finns någon mening med livet. Harva på med ett jobb utan inspiration är ju fasiken som att vara levande död. Även fast överlevnad är vad det hela handlar om egentligen. Där ljuspunkten är fredagens chipspåse och film. Jag är fan redan där.

Fan Sara, kan du vara ledig snart så vi kan hug it out?

Nils, kan du komma tillbaka till Umeå och sluta leka homo på pride?

Ola, kan du köpa med dig ett ton med clear eyes eller? Jag funderar på att seriöst börja sms bomba dig med krav.

Kommentarer
Postat av: Nissee PPPPPP

Hahaa....leka homo, vad fint! Det är fullt tryck här....varmt, mkt folk och helt jävla fantastiskt =) yeeeey

Har vilat lite efter dagens stadsspring och shopping.....Har bara köpt en materiell sak....en väska.... =)

Är på väg till Pride park nu.....

saknar dig, pusssss hej!

2008-07-31 @ 19:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0