Helvetes jävlar!!!

Vaknade upp i soffan nu. Har sovit över fyra timmar. Detta betyder att jag aldrig kommer kunna sova i natt. Möjligtvis om jag går och lägger mig direkt nu. Men det går inte för jag måste käka lite och kanske ta en dusch. Skulle även behöva byta sängkläder. Går alltså inte att sova nu. Vad fan hände? Kroppen pallade alltså bara 36 timmar i vaket tillstånd i stäck. Nåväl, det var ett personligtrekord. Ett rekord jag inte har för avsikt att bräcka den närmaste tiden. Eller någonsin om jag slipper.

Vilken jävla fredag. Hoppas eran artar er lite bättre.

Nu ska jag nog skicka lite sms till fantastisk person. Och liksom hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0