Dagens sista

Dagens sista låt blir LCD Soundsystem med Someone Great. Finns så mycket som är bra. Finns så mycket som är fantastiskt.

Jag har ätit mig i koma idag. Ätit ätit och sen ätit lite till. Det var nice, men lämnar givetvis ett litet sting av dåligt samvete i mig. Jag skyller på dagens kroppsfixering. Sara påpekade dock att jag cyklar en timme per dag fem dagar i veckan. Liksom över 20 timmar i månaden. Det är typ ett dygn per månad. Det är asmycket. Själv jämför jag det hela med att träna fem spinningpass i veckan. Det är verkligen hur mycket som helst. Vilket torde betyda att jag kan äta hur mycket jag vill. Ett tankesätt jag tänker anamma å det grövsta.

Natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan du måste vara fit vid det här laget! cykelmästaren!

2008-07-06 @ 23:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0