Dagens sista

Sista vackra visan för dagen blir Babyshambles med There She Goes. I vissa partier i låten får jag faktiskt gåshud av Petes röst. Men det gäller bara med hörlurar. Låten framkallar inte alls lika mycket gåshud med vanliga högtalare. Varför vet jag inte.

Jag utförde precis en sån där stalker handling som alltid ger mig ont i magen. Ni vet, tar reda på nåt man egentligen inte vill veta. Liksom snokar lite. Fast man vet att det man hittar aldrig kan vara speciellt bra. En sån handling har jag nyss utfört. Jag har lite magknip. Jag känner mig ytterst svartsjuk. Jag känner för att skälla lite på personen ifråga, som egentligen inte har gjort något fel just precis nu. Detta är ju något jag har framkallat alldeles själv. Men sur blir jag. Och svartsjuk.

Kom nu inte och säg att ni aldrig googlar runt lite och kollar upp lite när ni är kär? För om alla börjar förneka att dom faktiskt gör sådana saker kommer jag ju verkligen att framstå som skvatt galen. Hm.

Kommentarer
Postat av: ola

ha ha patetiska sommarromanser?? vad skrev jag borjar jag undra lite smatt? :)

2008-07-08 @ 12:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0