Dagens sista

Låt + Marlboro = SANT! Dagens sista blir Band of Horses med No One's Gonna Love You.

Har försökt kurera min äckliga tån hela dagen. Inte fan vet jag om det blir bättre. Tror tånageln är på väg att ramla av. Snyggt det är då. Kul att ha på sig läckra sommarskor då liksom. Hallå! Här slutar jag spela fotboll i tron om att jag aldrig ska behöva tappa en tånagel igen eller ha blåa ben. På något vis har jag det ändå. Alltid blåmärken på knäna och grejer för att jag envist stöter in i grejer hela tiden. Förbannade fan. Jag vill ju bara vara schnyggggggggggggg!

(Mycket lustigt då jag spenderar dagarna i fula sterila kläder, hårnät och foppatofflor. Förbannade fan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0