Dagens sista

Dagens sista låt blir fantastiskt vackra I Feel It All med grymma Feist. The Reminder är en grym skiva.

Idag insåg jag att The Hold Steadys skiva Boys and Girls In America uteslutande handlar om att knarka. Oftast beskrivs det hela i någon form av underton, men som det musikaliska snille jag är har jag fattat hela undertonen och har kunnat urskilja ett knarkigt buskap. Fast fasiken, jag vet inte ens om det är i underton? Kanske egentligen är ett ganska rättfram budskape? Det är iaf inte ett lika komplicerat dolt knarkigt budskap som ex. Dylan och Beatles (enligt vissa) förmedlade back in the days när det begav sig.

Kommentarer
Postat av: olahaaa

nu fiser vi till Barcelona! Keep it reeel hemma nu..

2008-07-02 @ 09:16:13
URL: http://olaaa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0