Dagens fula

Dagens fula får bli fleecejackan. Visst fan må den vara praktiskt vid kalla temperaturer, men ful som stryk är den.

Jag hade kunnat acceptera "fleecen" bättre om den endast bars under fritidsaktiviteter så som vid skidåkning, power walk, skotertur m.m. Men Svensson-folket envisas ju med att trava runt med "fleecen" på stan en lördagseftermiddag. Återigen förargelseväckande beteende enligt mig. Det liksom skriker: Jag har gett upp, jag skiter i vad jag tar på mig! Går absolut inte att använda som försvar att man inte gillar att frysa för det finns assnygga varma jackor. När man är ute och flanerar på staden så klär man sig därefter. PUNKT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla fan, jag mörklägger vissa ord i min text men när jag publicerar skiten är den inte kvar!!!!! mäkta störande.



saknar dig

2008-07-07 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0