Dagen när hjärnan la av

Jag har officiellt slutat tänka. Inte en endaste kvalificerad tanke har åkt genom min hjärna idag. Jag lyckades inte ens bli upprörd av nyheterna på tv. Jag svor iofs över USA en stund, men jag orkade inte bedriva tankeverksamheten så långt att  jag kände en vilja att bedriva revolution. Jag kan inte ens komma på att jag har tänkt nåt alls idag. Ingenting nada nothing liksom! Jag har slagit av hjärnverksamheten. Tror det kan vara ett skydd mot mitt trasiga hjärta och halvt upp fuckade själ. Om jag inte tänker gör det liksom inte ont. Om jag inte tänker finns det inget att ha ångest för. Jag är nollställd. Och just nu, i detta läge, så skulle jag vilja säga att det glädjer mig. I vanliga fall skulle denna icke existerande tankeverksamhet ge mig panik.

På det stora hela var det en dålig dag. Utskälld, motvind och jävligt dålig shuffling av Ipoden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0