Checka pjäserna!!!!!!

Vad tycker ni om mina nya pjäser? Jag är helnöjd med dom. Dom är typ GULDfärgade. Kommer bli ashett till en massa stuff i sommar. Japp. Jag köpte skorna för 32,50 kronor på Coop. 32,50 liksom. Det är mindre än vad alla menyer på McDonald's kostar. Det är typ två Tip Top. Det är 65 bugg. Det är fasiken billigare än det mesta. För ett par pjäser. Från och med nu tänker jag handla allt på Coop.





I övrigt har jag idag jobbat, storhandlat, bytt gardiner i två rum, bytt mattor i tre rum, strykigt, lagat mat och dammsugit lite. Jag skulle bli en grym hemmafru. Tråkigt att jag har högre ambitioner än så. Jag hade dock kunnat nöja mig med att vara fotbollsfru med en massa stash på kontot. Yes.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Ledsen hanna, de senaste 15 åren har det skett inflation, buggen kostar inte längre 50 öre!

2008-07-04 @ 07:26:05
Postat av: Anonym

Du börjar spåra ur. Skor på COOP???? =O Vem är du?

2008-07-04 @ 07:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0